jueves, 23 de mayo de 2013

Quan el Badhon era petit...

Quan jo era petit vivia amb la meva mare i amb els meus tiets. Jo era un nen molt dolent, molestava els veïns i m'escapava de casa i no em trobaven.
Quan els meus veïns estaven ocupats, per exemple cuinant o netejant la casa etc..., jo entrava a les cases dels meus veïns i desordenava tot el que trobava al meu voltant.
Quan jo anava a l'escola la meva professora em renyava molt i em castigava perquè em portava molt malament i no feia gairebé mai els deures. Van cridar 34 vegades a la meva mare.
Com que la meva mare ja estava farta cada dia em deixava tancat a l'habitació i no em deixava jugar.
Després d'uns quants dies vaig pensar que cada dia estava madurant: havia de deixar de fer l'indi i no fer el burro i així em vaig fer una mica més gran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario